Rólam

 andi-az-eblak-elo_tt-2_3.jpg

Az én kérdéseim azok, hogy miért és hogyan?

Amióta az eszemet tudom mindig is ezt kérdeztem, hol hangosan, hol csak magamban...de miért? És a felületes válaszok sosem elégítették ki a kíváncsiságom. Ezért folyton kutatok, tanulok, fejlődök. De a tudás és kutatás nem önmagáért való. Akkor jó és hasznos, ha meg tudom osztani. Ezért készült ez az oldal, ezért osztom meg ezeket a tartalmakat.

Én sokáig kerestem, hogyan tudnék boldogabban élni, azt, hogy hogyan érjem el a célt és szerezzem meg, amit szeretnék, mégse égjek ki a folyamatban, hogyan tartsam meg az egyensúlyt a társ, anya, dolgozó/vezető nő és sítlusos nő között. Tudom nem könnyű egyensúlyozni a munka és a család között, miközben szeretnéd magadat is fejleszteni, építeni és szeretnéd a saját céljaidat is megvalósítani. De hidd el, megéri a magadba fektetett energia és az, ha figyelsz magadra. 

Mivel én jó ideig csak a teljesítményben találtam meg a boldogságot, az pedig hajtott mindig tovább, de igazi elégedettséget és boldogságot sosem hozott, sőt, többször találkoztam a depresszió és a kiégés tüneteivel, ezért tudni akartam, hogy hogyan lehet a napokat akkor is vidáman és energiával telve kezdeni és befejezni, ha egyébként keményen dolgozom vagy alig aludtam az éjjel? Hogyan lehet a lendületet megtartani, akkor is ha már elmúltam 40? Hogyan tudom szeretni hosszútávon, azt, amit csinálok? Mi az ami fontos a karrierben és az életben? Hogyan tudom hatékonyabban szervezni a napjaim, hogy a sok kötelezettség mellett magamra is maradjon idő? Mitől önbizalomteli, szép és hogyan lehet kortalan egy nő?

Nemzetközi HR igazgatóként több, mint 13 évet dolgoztam ügyvédekkel és mentorálok vezetőket más szektorból és országokból is. Sok olyan emberrel találkozom, akinek a kiégés, a stressz és a saját életük menedzselése kihívást okoz, de azért vannak olyanok is, akik vidáman, energiával telve élik meg a legnehezebb napokat is. Az ő titkuk érdekelt, így ezt kutatni és modellezni kezdtem. Közben azt is átértékeltem, hogy mik is a valódi céljaim és mi az, ami ténylegesen boldogságot ad? Megszerettem és még mindig szeretem ezt a folyamatot, sokat változott általa az életem és ezért is indult ez a blog, hogy másnak is jusson ebből a változásból. Mert nőnek lenni ma nagyon izgalmas, ugyanakkor nagy kihívás is, hiszen rengeteg fronton akarunk megfelelni.

A kutatás közben azt is újra megtapasztaltam mennyire izgalmas, hogy az élet fejlődés és állandó tanulás, hogy sosem érezhetem kész vagyok és innen már nincs tovább, közben mégis élvezem a folyamatot. Ma egy kurzus, ami éppen érdekel, vagy egy-egy mentor/coach személyesen, esetleg az interneten keresztül egy karnyújtásnyira van, és csak rajtam múlik, hogy kihasználom-e ezt a lehetőséget. 

Ha szeretnél a blogon túl más tartalommal is találkozni tudsz csatlakozni a Kortalan nők Zárt csoporthoz vagy követhetsz az instagramon. Már várom a következő találkozásunk.

Kortalan nők zárt csoport

Instagram

süti beállítások módosítása